Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Yamaha Wolverine-R EPS Camo '18

Yamaha Wolverine-R EPS Camo '18
Yamaha Wolverine-R EPS Camo '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Yamaha Wolverine-R EPS Camo este un vehicul off road 4x4 pentru distracție sau muncă, dotat cu un motor monocilindric în 4 timpi capabil de până la 51cp cu un grad ridicat de eficiență și un cuplu foarte ridicat, ideal pentru tractare sau transport prin zone cu teren dificil sau variabil. De asemenea modelul se afirmă prin dotarea cu suspensii de înaltă calitate, independente cu braț dublu, cu bară stabilizatoare pe spate și amortizoare KYB complet reglabile care lucrează alături de servodirecția EPS pentru a vă oferi un nivel ridicat de manevrabilitate și o experiență confortabilă de pilotare. În plus, acest SXS 700cc este echipat cu un sistem On-Command 2WD/4WD/4WD cu diferențial blocat care vă permite să adaptați modul de tracțiune la cerințele drumului sau la preferințele personale. Adăugați un design modern și solid care se potrivește perfect cu întrebuințarea vehiculului, o benă încăpătoare pe spate și cabina stil auto cu 2 scaune sport pentru a înțelege de ce Wolverine-R EPS este unul dintre modelele preferate de SXS utilitar-recreațional al pasionaților de off road.

- motor monocilindric, răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4 supape, 708cc, 51cp
- pornire electrică
- transmisie pe cardan
- cutie de viteze automată CVT cu 4 trepte
- tracțiune selectabilă On-Command 2WD/4WD/4WD dif. blocat
- suspensie față independentă cu braț dublu, cursă 246 mm
- suspensie spate independentă cu braț dublu și bară stabilizatoare, cursă 269 mm
- amortizoare KYB complet reglabile
- frâne hidraulice cu discuri duble
- vehicul off-road cu 2 locuri, compact şi cu aspect agresiv
- capacitate rezervor 36.7L
- schemă grafică specială camuflaj
- sistem de inter-blocare a centurii, pentru siguranţă suplimentară
- afișaj digital LCD complet cu indicator rezervor, vitezometru, contor de parcurs, contor ore, ceas, indicator voltaj baterie, status 4WD, indicator transmisie, indicator trip dublu ,indicator frână de parcare
- anvelope Maxxis Bighorn 2.0
- platformă de încărcare plată şi capacitate de tractare de 680 Kg
- sistem de servodirecție EPS
- cabină stil auto cu 2 scaune sport


SXS Yamaha cu 2 ani garanție.

SXS Yamaha de vânzare și în rate.

Istoria Yamaha

Despre Yamaha

Ascensiunea numelui "Yamaha" in lumea motor-sportului se datoreaza  lui Genichi Kawakami, primul  presedinte al grupului. El este primul fiu al lui Kaichi Kawakami, presedintele companiei Nippon Gakki, care se ocupa de instrumente muzicale si electronice.

In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.

Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul  model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.

In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.

In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000  GT.

Modelul  de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a  dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.