Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki KX85 II '18

Neinmatriculabil fara TVA
4025 EUR

TVA inclus
4790 EUR

Kawasaki KX85 II 2018 - Motocicletă de motocross pentru copii categoria 100cc. Pentru că aventuriile cele mai mari au loc la vârsta copilăriei inginerii Kawasaki au decis să le ofere și novicilor oportunitatea de a se distra pe terenurile off-road în aceleași stil în care campionii de curse motcross o fac. Așa a luat naștere KX85 II, o motocicletă de motocross dedicată celor la început de drum care au nevoie de 2 roți eficiente pe care se pot baza. Modelul vine cu un motor de 84cc ce dezvoltă 15CP, destul cât să depășească obstacolele și să ofere o doză bună de adrenalină. Cu design-ul preluat de la modelele competiționale, și dotările de ultimă generație ce-i sporesc manevrabilitatea și îl fac ușor de controlat, KX85 II este cadoul ideal pentru micul dumneavoastră campion.

Caracteristici standard:

- motor cu 1 cilindru în 2 timpi, capacitate 84cc, 15 cp
- cutie de viteze cu 6 trepte
- suspensie reglabilă spate
- suspensie față cu furcă telescopică de 36mm
- sistem de supape KIPS (Kawasaki Integrated Powervalve System)
- sistem de pornire cu primary kick
- frâne cu discuri ventilate față și spate
- ghidon reglabil cu 6 poziții
- cadru perimeter din oțel rezistent
- înălțime a șeii de 870mm pentru a asigura o poziție naturală de pilotare

Kawasaki KX85 este disponibilă în 2 variante:
KX85 I (roți mici) - 17" fata, 14" spate
KX85 II (roți mari) - 19" fata, 16" spate

Varianta de față este Kawasaki KX85 II 2018 cu roți de 19"/16".

Motocicletă de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 2 timpi, KIPS
Putere : 15 CP
Capacitate : 84 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 5 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : primary kick
Suspensie fata : furca telescopica inversa 36mm
Suspensie spate : Bottom-Link Uni-Trak, bascula, amortizor reglabil
Frana fata : 1 disc 220mm, etrier cu 2 pistoane
Frana spate : 1 disc 184mm, etrier cu 1 piston
Anvelopa fata : 70/100-19 42M
Anvelopa spate : 90/100-16 52M
Lungime : 1920 mm
Latime : 765 mm
Inaltime : 1150 mm
Greutate : 77 KG
Inaltime sa : 870 mm
Garda la sol : 330 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : verde
Tip motocicleta : Cross

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.