Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki KX250F '18

Neinmatriculabil fara TVA
5705 EUR

TVA inclus
6789 EUR

Kawasaki KX250F 2018 - motocicletă de motocross modernă complet echipată. Model dedicat celor mai aventuroase trasee de motocross cărora le face față cu brio, ce se diferențiază față de varianta sezonului precedent printr-o serie de modificări la nivel tehnic pentru creșterea eficienței. Echipat cu un motor ce dispune de injectoare duble, primul de acest fel întâlnit pe un model enduro, oferă o accelerație de invidiat și reduce timpul de pe traseu pentru perfomanțe competiționale. În plus modelul a fost proiectat să ofere o manevrabilitate sporită fiind ușor de controlat la întimpinarea obstacolelor sau efectuarea manevrelor profesioniste datorită suspensiei complet ajustabile spate, furcii Separate Fucntion față întărită cu un strat extra dur de titaniu capabilă să absoarbă șocuri puternice, sistemului Launch Control de asistență la demarare și cadrului perimeter cu greutate redusă din aluminiu. Proiectat pentru a purta campionii pe drumul spre victorie, KX205F este o motocicletă Kawasaki pe care vă puteți baza în cele mai dificile momente, singura dumneavoastră grijă fiind praful de pe haine.

Caracteristici standard:

- motor cu 1 cilindru DOHC, 4 timpi, 4 valve, 249cc, cu injectoare duble
- cutie de viteze cu 5 trepte
- sistem Launch Control de asistență la demarare
- ECU (computerul motorului) reprogramabil, cu 3 moduri
- FI Setting Data Selection
- suspensie pe spate Uni-Trak, reglabilă
- furcă telescopică inversă de 48 de mm, sistem Separate Function
- frână pe față cu 1 disc semi-flotant de 270mm, ventilat, etrier cu 2 pistoane
- frână pe spate cu 1 disc ventilat 240mm, etrier cu 1 piston
- pornire primary kick
- cadru perimeter ușor din aluminiu
- înălțime a șeii de 945mm
- design agresiv factory-style
- profil zvelt
- ghidon ajustabil
- scărițe ajustabile
- rezervor de 6.4L

Motocicletă de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru DOHC, 4 timpi, 4 valve, 2 injectoare
Capacitate : 249 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 5 trepte
Rezervor : 6.4 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : primary kick
Suspensie fata : furcă telescopică inversă 48mm, sistem Separate Function
Suspensie spate : Bottom-Link Uni-Trak, bascula, amortizor reglabil
Frana fata : 1 disc semi-flotant ventilat 270mm, etrier cu 2 pistoane
Frana spate : 1 disc ventilat 240mm, etrier cu 1 piston
Anvelopa fata : 80/100-21 51M
Anvelopa spate : 100/90-19 57M
Lungime : 2172 mm
Latime : 825 mm
Inaltime : 1270 mm
Greutate : 104.7 KG
Inaltime sa : 945 mm
Garda la sol : 324 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2018
Culori : verde
Tip motocicleta : Cross

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.